Dlaczego my? | Cennik pozycjonowania | Metody rozliczeń

  • Home
  • /
  • Dlaczego my? | Cennik pozycjonowania | Metody rozliczeń
Man in office with chart

Forma opłaty za pozycjonowanie

Na rynku istnieją dwie główne formy rozliczania opłaty za pozycjonowanie:

 rozliczanie za frazy;

 rozliczanie ryczałtu dzielonego.

Wiele firm zajmujących się pozycjonowaniem pobiera opłatę za określoną ilość fraz, po wyszukaniu których użytkownik trafia na daną stronę. Jest to forma opłaty za raczej krótkoterminową współpracę w obecnych realiach rynkowych. Przy rozliczeniu za frazy żadna firma pozycjonerska  nie zainwestuje większych środków w pozycjonowanie witryny klienta nie mając pewności, że uzyska określony efekt (dodatkowo istnieje ryzyko, że strona spadnie na dalsze miejsce na liście wyszukiwania ze względu na bana nałożonego przez Google).

Zdecydowanie korzystniejszą formą rozliczenia usługi pozycjonowania jest ryczałt dzielony. Polega on na tym, że miesięczna opłata jest dzielona na dwie części. Pierwsza to budżet inwestycyjny który nasza firma inwestuje w rozreklamowanie Państwa witryny w internecie (między innymi pozyskanie dobrej jakości linków, czy też miejsc na artykuły na temat działalności Państwa firmy itp.). Druga część to wynagrodzenie naszej firmy za przeprowadzone czynności.

Pozycjonowanie kiedyś

Jeszcze do niedawna pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google było w miarę proste i dość przewidywalne. Często sam właściciel strony potrafił ją bardzo dobrze pozycjonować, bez konieczności korzystania z usług firm zajmujących się pozycjonowaniem stron. Aby strona pojawiała się w czołówce na liście wyszukiwania, wystarczyło podjąć zaledwie kilka czynności. Do czynności tych należało:

 

 wstawienie odpowiedniej ilości słów kluczowych w treści strony (przy równoczesnej optymalizacji treści, np. wpisywanie słów kluczowych w mianowniku),

  usunięcie błędów z kodu strony,

 wymiana linków z serwisami o podobnej tematyce,

 podział strony na czytelne części, ułatwiające nawigację (np. nagłówki),

 wyszczególnienie ważniejszych słów (np. poprzez pogrubienie lub podkreślenie).

Pozycjonowanie dzisiaj

Obecnie odpowiednie pozycjonowanie strony jest zdecydowanie bardziej skomplikowane. Algorytmy Google są zdecydowanie bardziej rozwinięte (posiadają różnego rodzaju łatki, np. pingwin) i wymagają znacznie więcej pracy od pozycjonerów. A co za tym idzie – rosną koszty pozycjonowania. Przyczyny wzrostu kosztów są związane głównie z rozwojem technologii wyszukiwarki.

 Główne przyczyny wzrostu ceny za pozycjonowanie:

 

 obecnie nie ma możliwości dodawania linków przez roboty (a linkowanie własnoręczne znacznie wydłuża czas pracy i zwiększa koszty);

 

 Google znacznie dokładniej analizuje jakość tekstów (zarówno na stronie pozycjonowanej, jak i na stronach linkujących);

 

 w ostatnich latach znacznie wzrosła rola artykułów tematycznych na wartościowych stronach (chodzi o reklamę poprzez marketing szeptany);

 

 pozycjonowanie jest procesem ciągłym, należy stale określać obecnie zajmowaną pozycję strony na liście wyszukiwania i wciąż podejmować działania, dzięki którym strona pozostanie na pożądanej pozycji (a wiadomo, że tego rodzaju kontrola oznacza dodatkowe koszty).

Musimy być świadomi tego, że niektóre działania związane z pozycjonowaniem są obecnie bezowocne. Nasza firma skupia się więc na tych działaniach, które dają szansę na odpowiednią pozycję strony internetowej na liście wyszukiwania to.

Jak działamy?

 

 Nowoczesne pozycjonowanie to współpraca na dłużej

Zajmujemy się pozycjonowaniem w dłuższym okresie czasu. Jesteśmy bowiem świadomi, że obecnie nie wystarczy dodać kilku linków i czekać na odpowiednią pozycję strony. Należy stale analizować przeprowadzane działania i w miarę potrzeby – ulepszać je, dostosowując witrynę do aktualnych ustawień wyszukiwarek. Proces modyfikowania działań związanych z pozycjonowaniem są indywidualne dla każdej witryny internetowej.

 

 Audyt strony przed rozpoczęciem pozycjonowania

Nasza firma dokładnie analizuje daną witrynę internetową pod kątem zarówno jakościowym, jak i pod kątem budowy strony. Wszystko po to, aby dokładnie określić grupę docelową strony, potrzebne frazy kluczowe oraz – aby wybrać optymalną metodę pozycjonowania.

 

 Analiza konkurencji

Żeby strona internetowa odniosła sukces, musi być niepowtarzalna. Nie tylko powinna różnić się od innych tego typu stron, ale także powinna być od tych stron znacznie lepsza (ładniejsza graficznie, bardziej intuicyjna, zawierająca dokładniejsze informacje, lepiej wypozycjonowana). Wszystko po to, aby użytkownicy chętnie ją odwiedzali. Przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania nasza firma dokładnie analizuje konkurencję.

 

 Optymalizacja strony

Profesjonalnie optymalizujemy stronę. Optymalizacja polega na dostosowaniu strony do wyszukiwarki Google, stworzeniu odpowiedniej budowy strony (odpowiednich jej części, np. nagłówków, tagów itp.), zoptymalizowaniu kodu strony. Analizujemy też to, czy dana witryna internetowa jest przyjazna dla użytkowników (czy jest użyteczna). Pomagamy w tworzeniu odpowiedniego menu, klawiszy przejścia (linków wewnętrznych) i wstawiania odpowiednio opisanych obrazków. Wszystko to korzystnie wpływa na pozycję strony na liście wyszukiwania.

 

 Strona musi być popularna

Żeby witryna internetowa była wysoko umiejscowiona w wyszukiwarce, musi być przede wszystkim popularna. Na zwiększenie popularności wpływają takie działania, jak: link building, content marketing.

 

 Kontrola konwersji

Aby strona internetowa pomagała właścicielom osiągnąć wyznaczone przez nich cele (np. osiągnięcie sprzedaży na poziomie X), należy stale analizować konwersję na stronie (czyli np. ilość użytkowników dokonujących zakupu za pośrednictwem danej strony). Tego rodzaju analiza jest bardzo ważna, gdyż pozwala określić, które działania reklamujące stronę przynoszą efekt. Nasza firma wykonuje dokładną analizę przepływu użytkowników oraz konwersji na stronie, a następnie tworzy łatwe do zinterpretowania raporty.

CENNIK – Korzyści ryczałtu dzielonego

 

 Państwa pieniądze są inwestowane w najbardziej wartościowe narzędzia, dzięki czemu pozycjonowana strona zajmuje korzystniejsze miejsce na liście wyszukiwania.

 Korzystamy z kilku narzędzi równocześnie (wszystko po to, aby strona była lepiej widoczna przez Google).

 Mają Państwo kontrolę nad swoimi wydatkami.

 Mogą Państwo dokładnie rozplanować swój budżet (wysokość ryczałtu dzielonego jest Państwu dobrze znana).

 Proponujemy współpracę długoterminową, dzięki czemu mamy możliwość rzetelnej analizy efektów naszej pracy. Analiza ta wpływa na zastosowanie bardziej efektywnych narzędzi w przyszłości, a w efekcie – do zwiększenia sprzedaży i przychodów Państwa firmy.

CENĘ POZYCJONOWANIA ZNAJDZIESZ NA STRONIE GŁÓWNEJ

POTRZEBUJESZ WYCENY POZYCJONOWANIA? NAPISZ NA BIURO@STABILNEPOZYCJE.PL