28 Gru

Dwie rzeczy o których warto pamiętać, że nie są pozycjonowaniem

3seosklep-300x267Odpowiedź na pytanie, czym jest pozycjonowanie, może być praktycznie jedna: w przypadku pozycjonowania stron firmowych, pozycjonowanie jest działaniem powodującym, że wyszukiwarka Google staje się większym źródłem naszych zarobków. Oto ostatecznie chodzi każdemu z Państwa, którzy decydują się nawiązanie współpracy z firmą pozycjonującą, czy to naszą, czy jakąkolwiek inną.

Warto w związku z tym wskazać na dwie rzeczy, czym pozycjonowanie stron nie jest. Po pierwsze więc nie jest zdobywaniem pozycji na kilka wybranych fraz kluczowych. Oczywiście firmy SEO ustalają, często z klientem, jakie frazy będą pozycjonowane, a w mijających czasach rozliczania się za efekt, był to główny cel umów SEO. Jednak warto pamiętać, że od wyższych pozycji produkt jeszcze nie jest sprzedawany, a to przecież jest celem.

Druga sprawa: pozycjonowanie nie jest zdobywaniem linków do strony. To jest bardzo ważna, jedna z dwóch, obok optymalizacji strony, metoda pozycjonowania, ale wciąż pozostająca tylko metodą. W pozycjonowaniu nie chodzi o to, aby zdobywać linki na akord, bo lepszych jest 10 linków mocnych, które ciężko zdobyć, niż 1000 słabych.

Zachęcamy, aby pamiętali Państwo o tych dwóch kwestiach. W Stabilnych Pozycjach raportujemy zarówno pozycje na frazy, jak i też dobywane linki, ale bardzo istotne jest to, że są to tylko sposoby weryfikacji naszej pracy, a nie cel sam w sobie. Celem jest ściągnięcie na Państwa stronę ruchu, który będzie konwertował na sprzedaż.